Çdo përrallë futbollistike është shënuar nga bomberat. Njerëzit e sulmit janë gjithnjë ata që shkruajnë historinë dhe hyjnë në librat e rekordeve të legjendave. Karakteristikat i kanë nga më të ndryshmet. Kemi torren klasike, 9-shin shtatlartë, por edhe atë sulmuesin e fshehur, të zhdërvjellët, i cili është gjithnjë gati të ndëshkojnë me pikën e tij më të fortë, shpejtësinë dhe befasinë.

Sigurisht që më poshtë janë 10 prej sulmuesve më të mirë shtatlartë, të cilët luajnë aktualisht futboll, transmeton Panorama. Mes tyre, veterani Peter Krauç. Gjiganti anglez është 201 cm dhe peshon vetëm 75 kg. Rekordin e mban sulmuesi kinez Jang Çangpeng (Henian Jianye). 31-vjeçari mund të ishte shumë më mirë një basketbollist sesa sporti që ka zgjedhur të bëjë. Ai është 205 cm:




10. Aaron Seydel (H. Kiel) 199 cm
9. Peter Crouch (Stoke City) 201 cm
8. Simon Makienok (Utrecht) 201 cm
7. Paul Onuachu (Midtjylland) 201 cm
6. Henk Veerman (Heerenveen) 201 cm
5. Stefan Maierhofer (Mattersburg) 202 cm
4. Øyvind Hoås (i tërhequr) 203 cm
3. Lacina Traoré (Amiens) 203 cm
2. Hogne Aroi (i tërhequr) 204 cm
1. Yang Changpeng (Henan Jianye) 205 cm

Previous Next