Anësori 23 vjeçar, Mahmoud Trezeguet e ka cilësuar shokun e tij të Kombëtares, Mohamed Salahn si lojtari më i mirë në botë Salah, i cili ja ka dal që të jetë në listën për tre lojtarët më të mirë të FIFA, bashkë me Luka Modricin dhe Cristiano Ronaldon, ka pasur një sezon të madh me Reds, pasi është lavdëruar nga bashkëvendësi i tij.

Ish ylli i Romës është kthyer në vendin e tij para ndeshjes kualifikuese për Kupën e Kombeve në Afrikë kundër Republikës se Nigerisë dhe Trezeguet ka shpërndarë një foto në Twitter në stërvitje më të duke shkruar: “Po punoj me lojtarin më të mirë në botë”. Çmimi, i cili jepet me votim të trajnerëve të Kombëtarëve, kapitenëve, anëtarëve të mediave dhe tifozëve, do të prezantohet më 24 shtator në Londër nga FIFA për çmimet për futboll për sezonin e kaluar.

Previous Next