Javën e kaluar në rrethana ende të pasqaruara ka ndërruar jetë në Klinikën In,fektive të QKUK’së, 35-vjeçarja Dëshira Lleshdedaj, nënë e dy fëmijëve, percjell Dardania Pres.

Babai i saj, Zymeri tregon se telefonatën e fundit me të bijën, Dëshirën 35-vjecare, e pati 19 marsin e këtij muaji.


Atëherë, ajo i tregoi babait të saj se po qëndronte në Sp,italin Rajonal të Gjakovës pasi i ishte përkeqësuar gjendja shëndetësore. I kishte thënë se kishte dhembje barku, por se gjendja shëndetësore nuk ishte serioze.

Por, një ditë më vonë, ajo v,diq. Familja tani po i akuzon mj,ekët e spitalit Rajonal në Gjakovë për trajtim jo të duhur mjekësor. Gazeta Express, të mërkurën ka qëndruar në Gjakovë. Aty ka biseduar me familjen e të nd,jerës si dhe mj,ekët që janë marrë me trajtimin e 35-vjeçares.

Babai i së nd,jerës, Zymeri, tregon detaje rreth gjendjes shëndetësore të të bijës tashmë të vd,ekur.

“Në mëngjes e kam telefonuar vajzën, më ka thënë që është në sp,ital. Më tha, kam pas mundim mbrëmë edhe burri më ka çu në spital. Kur është ba ora 7 unë kam qenë aty me gjithë djalin. Kam fol me çikën. Ajo ka qenë mirë”, tregon prindi i së nd,jerës, shkruan Gazeta Express.

Ai po i akuzon mj,ekët në spitalin rajonal të Gjakovës se ia operuan vajzën pa ia kryer të gjitha analizat dhe fotografimet e nevojshme.

“…e kanë marrë mandej me e çu në operacion. Për çka po bahet op,erimi, i kam pyet. Më kanë thanë nuk e dimë, jemi në dyshim të ujit, gja,kderdhjes dhe mëlçisë. E kanë futë në sallë të ope,racionit në 13:30 deri në 14:00. E kam pyet mj,ekun kryesor se cila është gjendja dhe çka ka mund të ndodhë”, shpjegon tutje ai.


Mjekët pas op,erimit që ia bënë 36-vjeçares, kanë konstatuar se op,eracioni ka shkuar mirë dhe se nga abdomeni i Dëshirës e kanë nxjerrë një sasi të vogël të ujit. Dyshime të tjera, mj,ekët gjakovarë, sipas babait të së ndjerës tregon se ata nuk kanë pasur.

“Më ka thënë mj,eku kryesor se ato çka kemi dyshuar ne, asnjëra nuk është. Çdo gjë është në rregull. Op,eracioni është shumë mirë. Pak ujë e ka pas, por gjithçka është në rregull. Pasi e kemi çelë tha ia kemi heq edhe zorrën qorre. Më tha, tash qetësohet pak”, rrëfehet prindi.

Por, ai thotë se vajza pas operacionit ka qenë në gjendje të rëndë shëndetësore.

“Pas nja gjysmë ore çika ka ardhur nga salla. I ka ardh pak vetëdija. Ajo, ka qenë e ftohtë sikur me pas qëndru 10 ditë në frigorifer, e ngrirë. Kam shku te mj,eku pastaj. I kam thanë nuk është mirë, po duket sikur e v,dekur”, tregon tutje prindi i Dëshirës së ndjerë.

Mj,ekët e Gjakovës: Dëshira vd,iq nga gripi i derrit

Mjekët e spitalit rajonal në Gjakovë, Isa Grezda, i mohojnë deklaratat e prindit të pacientës së ndjerë se ajo vd,iq për shkak të mostrajtimit të duhur mjekësor.


Previous Next