TIRANË-Një i d*ënuar për m*ashtrim ka ndërruar jetë në spitalin e Traumës. Bëhet fjalë për 38-vjeçarin, Bujar Murati, i cili vetëm 20 ditë më parë t*entoi të vetëv*arej në burgun e Beratit, ku po vuante d*ënimin prej disa muajsh.


Murati nga fshati Lybeshë, Poliçan u gjet i v*arur në q*elinë e tij, por ndërhyrja e g*ardianëve në kohë, e shpëtoi. Ai u dërgua në në s*pitalin e Beratit, por duke parë gjendjen e r*ëndë u transportua për në Tiranë në s*pitalin e Traumës, ku n*dërroi jetë sot.

Bujar Murati ishte d*ënuar për m*ashtrim me një vit e gjysmë b*urg. Ai është edhe xhaxhai i Ariela Muratit, studentes që u v*ra nga i dashuri i saj pranë fakulteti të Mjekësisë në Tiranë rreth 1 vit më parë, në janar të 2018-s.

Më 21 janar 2018, studentja e drejtësisë, Ariela Murati u v*ra nga ish-i dashuri i saj 23-vjeçari Aldison Beluli pranë s*pitalit “Nënë Tereza”. Beluli e q*ëlloi Arielën me t*re p*lumba në kokë dhe më pas q*ëlloi edhe veten. Beluli qëndroi në gjendje k*ome prej një jave dhe më pas ndërroi jetë.


Previous Next