Alexis Sanchez po bëhet një debat i madh në ishull se pse Manchester United e ka bërë lojtarin më të paguar.

Nënshkrimi i janarit nga Arsenali ka shënuar vetëm një gol për skuadrën e Mourinhos.

Ai nuk arriti të ndikojë në fitoren 2-1 të së dielës ndaj Chelseat, megjithatë, 29-vjeçari ishte i gatshëm të bënte punën e tij në mbrojtje të ekipit.

Dhe menaxheri i Uellsit, Giggs nuk është i interesuar, duke këmbëngulur se Sanchez do të përmirësohet gjatë kohës në vijim.

"Ai është një lojtar i klasit botëror", tha Giggs.

"Çfarë ka shënuar ai? Një gol deri më tani. Kështu që unë jam i sigurt se do të donte të bënte më mirë se kaq”.

"Unë mendoj se ai ka bërë mirë. Bashkëlojtarët e tij janë ende duke u përpjekur për të gjetur atë që ai pëlqen, atë që nuk i pëlqen, dinamikën e ekipit”.

"Ndonjëherë i përshtatet menjëherë, nganjëherë merr pak kohë”.

"Unë nuk mendoj se dikush duhet të jetë i shqetësuar për Alexis Sanchez, ai është një lojtar i shumë i mirë", është shprehur Giggs.

Previous Next