Jorge Sampaoli ka thënë se Botërori mbetet si “një revolver në kokën e Mess” dhe presioni që vihet mbi të bën që ai mos të kënaqet duke lozur me Argjentinën

Samppaoli beson që Botërori gjithmonë ka qenë si një “revolver” që vendoset në kokë të Lionel Messi!

Messi ka fituar një numër të madh të trofeve me klubit por ende nuk ka marrë ndonjë trofe ndërkombëtarë me Kombëtare.

Ai ishte afër ta fitonte këtë në Botërorin e Brazilit më 2014 por humbi në finale nga Gjermania me rezultat 1-0.

Por, kjo po ndosh, sipas Sampaolit, sepse Messi nuk është duke u kënaqur duke luajtur për Argjentinën dhe se mediat po bëjnë shumë presion në të.

“Messi ka një revole të vendosur në kokë që quhet Kupa e Botës dhe nëse ai nuk e fiton, ajo do ta vrasë”, ka shkruar Sampaoli.

“Si rezultat, ai nuk mund të kënaqet me talentin e tij. Ajo farë kam parë është negativiteti që e rrethon futbolli ndërkombëtar Messin. Në këtë moment, une mendoj që jam ka u trajnojë lojtarin më të mirë në histori të futbollit. E ky lojtarë ka qëndruar në formën e tij më të mirë për 10 vite në futboll dhe vetëm ky presion po bën që ai mos ta fitojë këtë trofe“.

Previous Next