Cristiano Ronaldo së fundmi pas kalimit te Juventus është intervistuar dhe ka rrëfyer disa sekrete për sa i përket jetës së tij private dhe publike. 

Më poshtë po ju sjellim një pjesë të intervistës me CR7.

Kush është lojtari më i mirë në botë?

Ai jam unë!

Mbrojtësi që të ka shkaktuar më shumë probleme ?

Ashley Cole.

Tipari juaj me i mirë?

Mentaliteti im!

Cfar do të bëjë nëse nuk do të ishe i famshëm?

Te shkoj për pazar me shokët dhe familjen time.

Nje vend që do doje ta vizitoje ?

Vietnam!

Cfarë mendon djali juaj duke pasur CR7 si baba?

Ai e dashuron ketë gjë dhe është krenar.

Hera e fundit që ke qarë?

Eliminimi nga Botërori.

Të pëlqen të shohesh TV?

Po, shoh shumë dokumentare.

Cfarë po shikon për momentin?

Po shoh "The killing".

Rryma e preferuar muzikore?

"Regaton" por varet nga momenti.

Kush lojtar ka me shume ndjekës në rrjetet sociale?

Unë.

Një fjalë të fundit ?

"Fino alla fine"


Previous Next