Është gjithmonë mirë të dëgjojmë që njerëz të pasur japin para për bamirësi, p/ër njerëzit që janë në nevojë, për shtresa të caktuara të shoqërisë.

Mirëpo, ky milioner i ri i dha të gjitha paratë e tij nën rrethana të veçanta. Në vitin 2015 ai u diagnostikua me k*ancer v*dekjeprurës.


Nuk kishte asnjë mundësi për të shpëtu/ar, ndaj vendosi që të ndryshonte pozitivisht atë pjesë të jetës që i kishte ngelur.

Ali Banat, nga Sidney, Australi, jetonte një mënyrë jetese luksoze para se të mësonte se ishte p/rekur nga k*anceri.

Njerëzit tani janë duke dhuruar para për bamirësi në fondacionin që ai themeloi “Myslimanët rr/eth botës”.

Aliut i thanë fillimisht se i kishin ngelur vetëm 7 muaj jetë, por ai arriti të merrte fry/më dy vite më shumë sesa mjekët parashikuan, ai v*diq më 29 maj të vitit 2018.

Filantropisti dhe ish-biznesmeni vendosi të shpenzonte vitet e tij të f/undit duke mbledhur para për myslimanët.

Para se të d/iagnostikohej, Aliu jetonte në luks me makina të shpejta, veshje luksoze nga më të mirat e sende të tjera me vlera marramendëse.

Këpucët e tij ishin të gjitha L/ouis Vuitton, ndërsa vetëm një byzylyk i kushtonte 60,000$.

Sapo mësoi se ishte s/ëmurë, e kuptoi se asnjëra prej tyre nuk vlente.

Ai tha në atë kohë: “Kur zbulon se je sëmurë apo se nuk ke shumë kohë për të j/etuar, kjo është e vetmja gjë që do të bësh. Unë kështu dua të jetoj çdo ditë, duke dhuruar”.

Në një dokumentar të shkurtër të hedhur në YouTube, Ali e përshkruan sëmun/djen si dhuratë.

I riu ka thënë: “Është një dhuratë pasi Allahu më ka dhënë mundësin/ë për të ndryshuar”. Videot më poshtë.



Previous Next