Ka ndërruar jetë sot i moshuari nga Mitrovica Asllan Hajra të cilit nuk iu ofru ndihmë në QKUK, i cili ishte në gjendje të r*ëndë shënetësore

Asllan Hajra nga Mitrovica, para një muaji e gjysëm kishte përjetuar një t*merr gjatë vizitës në Qendrën K*linike Universitare.


Përveç s*ëmundjes ai u përballë edhe me injorim nga mjekët.

Ai tregon se pas kontrolles që kishte pasur kishte ardhur sigurimi dhe e kishte nxjerrur jashtë.

“Thirr ata, thirr ata askush nuk murrë masa, dërgoni atje ata thanë nuk është për neve. Dhe erdh ai i sigurimit tha axhë dil prej ktuhit. Unë i tregova se kam ardhur prej Mitrovicës ku me shkua. S’kam as pare as asgjë. Më kanë qit në korridor, me një fjalë si qeni”, ka deklaruar ai për T7.

Personi në fjalë ka ndërruar jetë sot pas dh*imbjeve dhe s*ëmundjes së zemrës që kishte, dihet se ky person u keq*trajtua në QKUK duke mos u ndihmuar nga askush. Videot më poshtë.

Video se si nuk u ndihmua i moshuari i cili tashmë ka nderruar jetë.

Rrëfimi i dh*imbshëm i të ndjerit se si ishte keqtrajtuar në QKUK.

Asllan Hajra ishte edhe këngëtar, Asllani është vëllai i këngëtarit të famshëm shqiptar, Luan Hajrës.


Previous Next