Të enjten hidhet shorti për fazën e grupeve të Ligës së Kampionëve për edicionin 2019/20.

Barcelona ka bërë një postim ku ka renditur pesë gjërat interesante të kësaj faze.


1. Rivalët e rinj të mundshëm për Barçën

Nga 18 skuadrat e konfirmuara që mund të përballen me Barçën në këtë fazë grupi, Napoli , Salzburgu , Leipzig , Lille , Atalanta dhe Genk nuk kanë luajtur kurrë në një ndeshje zyrtare kundër katalanasve. Përveç kësaj, Barcelona nuk luajtur në Evropë kundër LASK Linz , Sllavia e Pragës dhe Cluj që mund të vijnë sot nga kualifikimet.

2. Pjesëmarrja e 24-të e Barçës në fazën e grupeve

Meqenëse faza grupore e këtij konkursi kontinental ekziston nga sezoni 1992/93, Barça është skuadra, që bashku me Real Madridin grumbullojnë më shumë paraqitje. Në këtë Ligë të Kampionëve 2019/20, Barça do të bëjë praninë e saj të 24-të në këtë raund. Vetëm katër herë nuk ka mundur të kualifikohet.

3. Faza e grupit, në fushën e Barçës

FC Barcelona është skuadra që ka përfunduar fazën e grupeve në vendin e parë gjithsej 20 herë. Në fakt, që nga sezoni 2007/08 ajo ka lidhur zinxhirë pa ndërprerje sheshin e artë të këtij grupi. Në këtë statistikë, ndjekësi i menjëhershëm i lojtarëve të Barcelona është Real Madrid, i cili ka përfunduar 16 herë.

4. Barça, rival për tu mposhtur në Campin Nou

FC Barcelona grumbullon 32 ndeshje pa humbur në shtëpi.


Rripi më i gjatë në Ligën e Kampionëve. Një rekord fitoresh që filloi më 18 shtator 2013 kundër Ajax (4-0) .

5. Stadiumi Olimpik i Atatürk

Stambolli do të jetë qyteti që do të pres ndeshjen e fundit, finalen e madhe. Do të ishte zhvendosja më e gjatë në historinë e Barçës për të luajtur një finale të këtij turneu kontinental; më shumë se 2,000 km nga Barcelona në Stamboll . Deri më tani, Superkupa Evropiane 2015 midis Barça dhe Sevilla (5-4) e luajtur në Tbilisi është koha që Barça ka udhëtuar më shumë distancë për të luajtur një ndeshje për rezultatin e një titulli evropian.

Barcelona është shpallu kampion pesë herë në këtë garë, ku së bashku me Bayernin janë në vendin e katërt në renditjen e përgjithshme pas Realit, Milanit dhe Liverpoolit.


Previous Next