E ardhmja e Mesut Ozil është vendosur më së fundi duke nënshkruar një kontratë për një kohë të gjatë duke njoftuar se ai ka rënë dakord për një marrëveshje të re me Arsenalin deri në vitin 2021.


"Krenar për të njoftuar: kam nënshkruar kontratën e re," shkroi në rrjetet sociale futbollisti turko-gjerman.


Ozil tani do të fitojë 350,000 paund në javë me klubin londinez.


Postimi i Ozil në Twitter: "#YaGunnersYa ... ooh yaa! Krenar për të njoftuar: Unë nënshkruar gjë dat ... 3 vjet më shumë me Arsenalin! Mesut Ozil më në fund njofton marrëveshjen e re të Arsenalit. Ishte një nga vendimet më të rëndësishme të karrierës time të futbollit dhe prandaj duhej të mendoj shumë dhe të flisja me të gjithë ata që janë të rëndësishëm për mua. Gjëra të mira kërkojnë kohë! Në fund e lë zemrën time të vendosë. Siç kam thënë gjithmonë, këtu ndihem si në shtëpi dhe jam shumë i motivuar për të arritur gjëra të mëdha në vitet e ardhshme.!"


Mbajtja e Ozil nënkupton një merkato pozitive për Gunners, pasi të cilët edhe pse kanë humbur lojtarë si Sanchez (United), Walcott (Everton) dhe Olivier Giroud (Chelsea), por mirëpritën Henrikh Mkhitaryan dhe Pierre-Emerick Aubameyang.

Previous Next